Miasto Warszawa rozpoczyna kampanię informacyjną, której celem jest zwrócenie uwagi na problem spożywania alkoholu przez młodych ludzi. Kampania „Nie daj się nabić w butelkę” skupia się na edukowaniu młodzieży o szkodliwych skutkach nadużywania alkoholu i zachęcaniu do odpowiedzialnej i świadomej konsumpcji.
Organizatorzy kampanii chcą pokazać, że picie alkoholu ma negatywny wpływ na zdrowie, a także prowadzi do ryzykownych zachowań i sytuacji. Kampania będzie skierowana do młodzieży w wieku szkolnym i akademickim, a także do ich rodziców i opiekunów.
W ramach kampanii zaplanowane są wydarzenia, warsztaty i spotkania, podczas których poruszane będą tematy związane z odpowiedzialną konsumpcją alkoholu. Będzie również prowadzona intensywna komunikacja na temat kampanii w mediach społecznościowych i w szkołach.
Szczegóły:
http://grawbutelke.rodzinnawarszawa.pl/
O nas
O ZP PPS
Historia związku
Struktura
ZP PPS w mediach
Cele organizacji
Członkowie
Partnerzy
Dołącz do nas
Branża
Historia przemysłu
Produkty
Wpływ na gospodarkę
Regulacje
Nasze trunki w świecie
Polacy a alkohol
Społeczna odpowiedzialność
Polityka alkoholowa
Problemy i wyzwania
Nasze kampanie
Samoregulacja
Deklaracja Waszyngtońska
Raporty społeczne
Kontakt
Biuro
Dla mediów
secretcats.pl 💛 tworzenie stron internetowych | © 2014 Polski Przemysł Spirytusowy