Tegoroczna edycja zapowiada się niezwykle ciekawie: 289 wystawców z 32 krajów, 45% firm z zagranicy, ponad 40 debat i prelekcji, 8 pawilonów narodowych oraz 3 pawilony regionalne, Konkursy o Złoty Medal i Business Best Choice. Zaprezentowane zostaną także po raz pierwszy nowe sektory: sektor Packaging i strefa roślinna. Partnerem tytularnym targów WorldFood Poland jest dystrybutor preparatu KSM-66 Ashwaganda.
Przekrój produktów z całego świata Polscy i międzynarodowi producenci i dystrybutorzy będą prezentować swoje produkty i usługi w sektorach: Food&Drink, Wine&Spirits, EcoFood, NutraFood Poland, Ingredients, FoodTech, Food&Drink Packaging i ColdChain Poland, od produkcji aż po produkt końcowy oraz transport w chłodniczym łańcuchu dostaw. Oprócz tradycyjnych produktów spożywczych i napojów, będzie można spróbować takich egzotycznych przysmaków jak np.: owady jadalne, napoje na bazie grzybów czy hamburger z konopii
Business Best Choice
Organizatorzy targów zapraszają miłośników dobrego jedzenia na konkurs!
19 kwietnia podczas targów odbędzie się Business Best Choice – konkurs degustacyjny, który pozwoli na wyłonienie najlepszego produktu wystawców, którzy zgłosili się do konkursu Złoty Medal. W strefie degustacyjnej będzie można zdecydować, który produkt jest najlepszy! Osoby biorące udział w głosowaniu na najlepszy produkt, będą miały szansę wygrać atrakcyjne nagrody m.in.: zestawy produktów spożywczych oraz gadżety kuchenne
Pokazy kulinarne oraz degustacje Targi WorldFood Poland nie mogłyby się odbyć bez licznych atrakcji, pokazów kulinarnych oraz degustacji. Włoski sektor Bellavita z ponad 600 produktami, takimi jak: makarony, pizza, produkty na bazie trufli, ręcznie robiona mozzarella, wina premium i kawa, a także hiszpański kozi ser czy gin, zaprasza do swojej strefy na pokazy kulinarne z udziałem włoskich szefów kuchni oraz na profesjonalne degustacje win. Po raz pierwszy swoje produkty zaprezentuje także Pawilon Macedonii Północnej, gdzie będzie niepowtarzalna okazja do spróbowania regionalnych produktów oraz macedońskich win: Dalvina Winery, Stobi Winery, Bovin Winery.
Branżowe konferencje, debaty i prelekcje
Program merytoryczny będzie dotyczył istotnych, aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci, przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak: znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, znakowanie produktów żywnościowych, system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji żywności czy wpływ inflacji na rentowność w branży. Na scenie w strefie NutraFood, odbędzie się druga odsłona programu „Spring Agenda” we współpracy z PK Components. W całości poświęcona zostanie najnowszym trendom i regulacjom w branży suplementów diety. Krajowa Rada Suplementów Diety i Odżywek zwróci uwagę na temat suplementów diety z perspektywy ich bezpieczeństwa i jakości.
WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.
Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl