Wystawcy z całego świata w jednym miejscu
Co roku około połowa wystawców to producenci i dystrybutorzy z zagranicy. W tym roku możemy udać się w podróż po smakach i zapachach do krajów takich jak m.in.:
Sri Lanka, Ukraina, Sri Lanka, Korea Południowa, Grecja, Włochy, Hiszpania, Tajlandia, Cypr, Afganistan, Belgia, Kazachstan i Islandia. Oprócz zagranicznych stoisk, na targach będziemy mogli spróbować polskich, regionalnych produktów w pawilonach województw: mazowieckiego, łódzkiego oraz podkarpackiego. Różnorodność artykułów dostępnych na stoiskach przyciąga co roku tysiące branżowych odwiedzających, którzy reprezentują produkcję, dystrybucję, sieci handlowe, eksport i import z całej branży FMCG.
Nowości na targach WorldFood Poland
Po raz pierwszy w ramach specjalnej strefy Food&Drink Packaging, firmy z branży opakowań będą mogły zaprezentować najnowsze systemy z zakresu kompleksowego pakowania produktów spożywczych, suplementów diety oraz napojów alkoholowych. Będąc na bieżąco z nowościami rynkowymi od produkcji aż po wyrób końcowy wraz z innowacyjnymi systemami opakowaniowymi, odwiedzjący będą mieli okazję zapoznać się z całym spektrum rozwiązań dla branży spożywczej i alkoholowej.
Branżowe konferencje i debaty
Jak gwarantuje dyrektor targów Agnieszka Szpaderska, program merytoryczny targów będzie dotyczył istotnych, aktualnych wyzwań i trendów świata spożywczego. Eksperci, przedstawiciele instytucji oraz mediów poruszą ważne zagadnienia, takie jak: znaczenie polskich marek spożywczych w promocji kraju, znakowanie produktów żywnościowych, system kaucyjny, efektywne wykorzystanie zasobów w produkcji żywności czy wpływ inflacji na rentowność w branży.
Wystawcy sektora Wine&Spirits
Rynek napojów alkoholowych nieustannie się rozwija i oferuje klientom coraz więcej ciekawych trunków. Sektor Wine&Spirits umożliwia producentom alkoholu wyróżnienie swoich produktów wśród polskich i międzynarodowych gości i nawiązanie nowych relacji biznesowych. W tej edycji spotkać będzie można takie firmy jak: Crimston Spirits, TOO Global Beverages z Kazachstanu, Don Gastronom z hiszpańskimi winami i specjałami, AleBrowar Organic,winiarnie z MacedoniI, m.in.Dalvina Winery, Stobi Winery, Bovin Winery, Browary Regionalne Jakubiak czy Nalewki Staropolskie Karol Majewski. Uczestnictwo w targach umożliwi zapoznanie się z tradycyjnymi wyrobami np.: piwa kraftowe, alkohole luksusowe, wina oraz z nowościami na rynku m.in.: bezalkoholowymi drinkami wegańskimi firmy Booze. Firma GF Partner Polini Group Italia po Złotym Medalu zdobytym w zeszłym roku, będzie prezentować dwie absolutne nowości… MySpritz Ready To Drink w beczkach (kegs) i Glen Forest 7 lat, które będą używane do pokazów barmańskich na stoisku firmy.
Biznesowy matchmaking podczas targów
Wszyscy wystawcy biorący udział w targach, mają możliwość skorzystania z programu do MatchMakingu. W spotkaniach udział biorą kupcy z polskich i międzynarodowych sieci handlowych, sklepów specjalistycznych, stacji paliw, sektora e-commerce i HoReCa.
Konkurs o Złoty Medal pozwoli wyróżnić Twój produkt
Konkurs o Złoty Medal dedykowany jest wszystkim wystawcom, którzy chcą wypromować swoje produkty. Kupcy z sieci handlowych oraz eksperci żywieniowi osobiście przetestują i ocenią każdy zgłoszony produkt. Udział w konkursie daje realną możliwość wprowadzenia produktu do szerokiego kanału sprzedaży! W tej edycji konkursu udział wezmą jurorzy reprezentujący: sieć sklepów Chorten, NETTO, NTFY, Kuchnie Świata, Frisco,Transgourmet Polska, SGGW oraz OSSKiC.
Zarejestruj się już dziś!
Już teraz warto zaplanować swój udział w najważniejszym branżowym wydarzeniu branży spożywczej i zarejestrować się poprzez krótki formularz dostępny na stronie www.worldfood.pl. Bezpłatny udział w targach przewidziany jest dla osób reprezentujących handel, dystrybucję, produkcję, farmację i sektor HoReCa.
WorldFood Poland to pozycja obowiązkowa na liście wydarzeń branżowych dla każdego przedsiębiorcy działającego w sektorze spożywczym.
Już dziś zapisz w kalendarzu: 18-20 kwietnia 2023. Widzimy się w EXPO XXI Warszawa na WorldFood Poland.
Więcej informacji na stronie www.worldfood.pl
O nas
O ZP PPS
Historia związku
Struktura
ZP PPS w mediach
Cele organizacji
Członkowie
Partnerzy
Dołącz do nas
Branża
Historia przemysłu
Produkty
Wpływ na gospodarkę
Regulacje
Nasze trunki w świecie
Polacy a alkohol
Społeczna odpowiedzialność
Polityka alkoholowa
Problemy i wyzwania
Nasze kampanie
Samoregulacja
Deklaracja Waszyngtońska
Raporty społeczne
Kontakt
Biuro
Dla mediów
secretcats.pl 💛 tworzenie stron internetowych | © 2014 Polski Przemysł Spirytusowy